Mentoria: ChatGPT per a crear contingut per a Negocis Locals
Descobreix com utilitzar la intel·ligència artificial per crear contingut atractiu i rellevant pel teu negoci, estalviant temps i recursos.

Descripció
Descripció
Aquesta formació pràctica t'ensenyarà a utilitzar ChatGPT de manera efectiva per crear contingut per al teu negoci local. Aprendràs a generar textos persuasius, desenvolupar idees creatives i optimitzar el teu temps de creació de contingut mantenint una veu autèntica i professional.
Objectius pedagògics
- Dominar l'ús bàsic i avançat de ChatGPT
- Desenvolupar prompts efectius per diferents tipus de contingut
- Aprendre a editar i personalitzar el contingut generat
- Implementar bones pràctiques en l'ús de la IA
- Mantenir l'autenticitat en el contingut generat
Què aprendràs
- Creació de prompts efectius
- Generació de contingut per xarxes socials
- Redacció de newsletters i emails
- Combinació de IA amb creativitat humana
Programa
- Primera sessió en directe: 10 d'abril de 2025 de 10:00h a 11:30h
- 2 setmanes de feedback personalitzat al fòrum del curs
- Sessió de seguiment en directe: 25 d'abril de 2025 de 10:00h a 11:00h
Professorat Pat Carrasco
Places molt limitades. Reserva la teva.
Programa
- ChatGPT per a crear contingut per a Negocis Locals
- Mentories
-
Sense títol
-
- Funcionament de les mentories grupals
- Mentoria Grupal
- Enllaç Mentoria grupal
- Workbook
- Untitled Page 1
- Fi de curs
- Fi de curs
-
Valoració del curs
-
Professor

Pat Carrasco és experta en màrqueting online estratègic, a més de Facebook Marketing Partner, treballa en l'acceleració de processos de màrqueting mitjançant eines de pagament com Facebook Ads o Google Ads dins de estratègies de creixement i venta, amb més de 10 anys d'experiència en aquest sector. A més és professora de màrqueting digital en la Universitat de Barcelona i la Universitat de Girona entre d'altres.