MASTERCLASS: Tenir coherència en la Imatge de marca a la web i a les xarxes

Com tenir una Imatge de Marca coherent a les xarxes socials i a la web

A: , , ,

Descripció

FÓRMULA: MASTERCLASS + WORKBOOK 

En aquesta masterclass t'ensenyaré com triar bé les teves imatges per a les teves plataformes digitals i web, per treure-li més partit a la teva presència online.

T'explicaré els diferents tipus d'imatges que pots tenir per treballar la comunicació de la teva marca i com treure'n partit.

També aprendràs algunes tècniques per seleccionar millor les imatges que fas servir en la comunicació de la teva marca i connectar millor amb els teus clients potencials.


Al final de la masterclass, tindràs recursos de referència i un quadern de treball en PDF per poder aplicar l'après.

INCLOU:
- Masterclass  de 35-45 min
- Workbook de treball, amb referències i recursos.

Programa

  • Benvinguda
    • Untitled Page 1
  • Masterclass: Com tenir una Imatge de Marca coherent a les xarxes socials i a la web
    • Masterclass Com tenir una imatge de Marca coherent a les xarxes socials i a la Web
  • Workbook
    • Workbook
    • Fi de Masterclass
      • Valoració del curs
      • Validació de curs

Professor

Mercy Guzmán

Especialista en branding i disseny de marca

Mercy Guzmán és dissenyadora gràfica i ajuda a comerços i a creatius a dissenyar una marca amb essència pròpia i coherent pel seu negoci. Abans de crear el seu estudi de branding, va treballar més de 10 anys com a dissenyadora gràfica i responsable de Marcom per a empreses multinacionals. Després d'una temporada treballant amb empresaris, actualment dissenya i ensenya a emprenedors a crear una marca que els connecti amb el seu públic objectiu.  https://www.thevisualcorner.net/