Com fer el teu pla de màrqueting (online i offline)

Sigues Omnicanal

Descripció

La marca és un valor integral que no només comunica els productes que podem trobar en una botiga sinó que transmet també la seva filosofia i manera de ser. Aquest missatge de marca només pot arribar al client potencial a través d’un acurat pla de màrqueting. Comptar amb les eines que permetin estructurar un bon pla de màrqueting és un dels objectius d’aquest curs.

Objectius:

  • Comprendre el nou paradigma comunicacional actual.
  • Desenvolupar una metodologia senzilla enfocada a vendre més i sobretot millor.
  • Descobrir eines que et poden ajudar a arribar al públic.
  • Crear tu mateixa, el teu pla de màrqueting.

Programa

  • Hola!
    • Hola!
  • MÒDUL 1: Definint l'estratègia
    • Comencem
    • 1.1 Què és un Pla de Màrqueting?
    • 1.2 Per què el meu negoci necessita un Pla de Màrqueting?
    • 1.3 Per on començar? Les 5 fases
    • 1.4 El més important en un Pla de Màrqueting: els objectius
  • MÒDUL 2: Seleccionant els ingredients
    • 2.1 La clau d’un bon Pla de Màrqueting: les 4 “C’s”:
    • 2.2 Client
    • 2.3 Canal
    • 2.4 Contingut
    • 2.5 Calendari
  • MÒDUL 3: L’execució i la medició
    • 3.1 El paradigma ON-OFF
    • 3.2 Accions comunicacionals no digitals
    • 3.3 Siguem pràctics: eines digitals
    • 3.4 La Medició de resultats
    • 3.5 Conclusions finals.
    • Fi de curs
      • Valoració del curs
      • Validació de curs

Professor

Gemma Fillol

Experta en màrqueting emocional

Gemma Fillol és experta en màrqueting emocional, ajuda a marques a crear experiències memorables mitjançant estratègies de màrqueting i comunicació o experiències que deixen sense paraules. Porta més de 13 anys bolcada en el món de la comunicació. Formadora, speaker i mentora de desenes de projectes en femení, aquesta emprenedora és també la creadora de la comunitat de dones emprenedores EXTRAORDINARIA. Forma part de l'equip docent de diverses escoles on transmet el seu coneixement sobre comunicació, creació de marca personal i desenvolupament d'experiències. www.gemmafillol.com - www.extraordinaria.es