Fes-te escoltar. Canals de comunicació per a petites empreses
Aprèn a triar les eines de comunicació més adequades per al teu negoci i a treure’ls el màxim profit
Descripció
Curs de quatre setmanes amb el que aprendràs com millorar la visibilitat del teu negoci amb els diferents canals de comunicació que hi ha disponibles ara mateix a la xarxa. Perquè el primer pas per poder viure del teu negoci és explicar al món què fas i per què ho fas. I la millor manera de començar a fer-ho és construir els teus propis canals de comunicació–com el blog o la newsletter– o bé fer-ne servir d’externs –com per exemple les xarxes socials–. Cada setmana estarà dedicada a un àmbit en concret perquè puguis posar en pràctica allò que encaixa millor amb la teva empresa.
Objectius del curs: Una vegada facis el curs hauràs après:
- Com la comunicació ens ajuda amb el negoci.
- Quines eines tenim a l’abast.
- Com triar els canals de comunicació més adequats.
- Les bases per crear una estratègia de continguts.
Programa
- Hola!
- Funcionament del curs
-
Condicions i normativa
-
- Introducció
- Mòdul 1: La comunicació
- 1.1 La comunicació com a eina de creixement empresarial
- 1.2 Màrqueting vs Comunicació. Són el mateix?
- 1.3 Tipus de canals de comunicació
- Vídeo resum
- Som-hi! Auditoria comunicativa del projecte
- Mòdul 2: Canals de comunicació propis
- 2.1 Què són i per a què serveixen
- 2.2 La web
- 2.3 El blog i i la newsletter
- Som-hi
- Vídeo resum
- Mòdul 3: Canals externs
- 3.1 Les xarxes socials, què són i per a què serveixen
- 3.2 Les principals xarxes socials del moment
- 3.3 Avantatges i desavantatges de les xarxes socials
- Vídeo Resum
- Som-hi
- Mòdul 4: La selecció dels canals
- 4.1 La fórmula ideal
- 4.2 Univers temàtic
- 4.3 Calendari editorial
- Vídeo Resum
- Som-hi
- Fi de curs
-
Valoració del curs
-
Validació de curs
-
Professor
Vanesa Carrasquilla és periodista i consultora en comunicació, especialitzada en el sector de les petites marques, emprenedors i projectes creatius. Després de més de 12 anys treballant a mitjans de primer nivell, va decidir emprendre el seu propi projecte professional. Va fundar Comunicraft, una agència de premsa i comunicació amb la que ajuda els seus clients a guanyar visibilitat i prestigi sortint als mitjans de comunicació. També els ajuda a construir estratègies de comunicació eficaces basades en la creació de continguts de qualitat. És una ferma defensora de la comunicació slow, una comunicació a mida, a petita escala i adaptada a les necessitats de cada client amb l'objectiu d'aconseguir resultats sòlids i a llarg termini. https://vanesacarrasquilla.com/