Crea el teu perfil a Google Maps i posiciona’t a nivell local

Google My Business

A: ,

Descripció

Prop del 50% de les cerques a Google són locals. És a dir persones que tenen una necessitat en una zona geogràfica específica, clients potencials que estan buscant productes o serveis en un barri, població o ciutat com la teva.

En aquest curs aprendràs les tècniques que pots aplicar per intentar aparèixer en les primeres posicions dels resultats de cerca per sobre els teus competidors, quan un usuari cerca productes i serveis com els que tu ofereixes i a la zona geogràfica específica on tu duus a terme la teva activitat.

 Desenvoluparem els punts clau per assolir un bon posicionament local per a que això t’ajudi a tenir més visibilitat entre els teus clients potencials i generar més oportunitats de negoci.

Programa

  • Hola!
    • Hola!
  • Mòdul 1. Introducció al posicionament de Google Maps i anàlisis de paraules clau
    • 1.1 Conceptes principals del posicionament a Google
    • 1.2 Investiga com et busquen els teus clients
  • Mòdul 2: Treu tot el profit a Google My Business
    • 2.1 Com afegir el teu negoci a Google Maps
    • 2.2 L’optimització del perfil de Google my Business. Crea el perfil perfecte
    • Vídeo resum
  • Mòdul 3. Altres factors que influeixen en el teu posicionament a Google Maps: les ressenyes i el teu lloc web
    • 3.1 Les ressenyes
    • 3.2 Què pots fer al teu web per influir al teu posicionament a Google Maps
  • Mòdul 4: Anuncia’t a Google Maps i aprèn a interpretar les estadístiques del teu perfil.
    • 4.1 Adwords Express
    • 4.2 Estic ja ben posicionat a Google Maps?
    • Fi de curs
      • Valoració del curs
      • Validació de curs

Professor

Carles Revilla

Consultor en estratègia digital

En Carles Revilla és consultor freelance en estratègia digital. Va estudiar comerç internacional i ciències Empresarials a la Universitat Pompeu Fabra. Treballa per empreses que volen optimitzar la seva presència a entorns digitals desenvolupant estratègies de màrqueting digital efectives per assolir objectius específics i generar oportunitats de negoci. Durant els darrers 10 anys ha treballat als sectors públic i privat amb l’objectiu de millorar la competitivitat de les empreses mitjançant l’ús d’eines digitals. Col·labora com a docent d’estratègia i màrqueting digital a EAE Business School, EADA Business School, Global Business School, Lasalle, Barcelona Activa i Tecnocampus Mataró.