Crea el teu perfil a Google Maps i posiciona’t a nivell local

Google My Business

A:

Descripció

Prop del 50% de les cerques a Google són locals. És a dir persones que tenen una necessitat en una zona geogràfica específica, clients potencials que estan buscant productes o serveis en un barri, població o ciutat com la teva.

En aquest curs aprendràs les tècniques que pots aplicar per intentar aparèixer en les primeres posicions dels resultats de cerca per sobre els teus competidors, quan un usuari cerca productes i serveis com els que tu ofereixes i a la zona geogràfica específica on tu duus a terme la teva activitat.

 Desenvoluparem els punts clau per assolir un bon posicionament local per a que això t’ajudi a tenir més visibilitat entre els teus clients potencials i generar més oportunitats de negoci.

Programa

  • Hola!
    • Hola!
  • Mòdul 1. Introducció al posicionament de Google Maps i anàlisis de paraules clau
    • 1.1 Conceptes principals del posicionament a Google
    • 1.2 Investiga com et busquen els teus clients
  • Mòdul 2: Treu tot el profit a Google My Business
    • 2.1 Com afegir el teu negoci a Google Maps
    • 2.2 L’optimització del perfil de Google my Business. Crea el perfil perfecte
    • Vídeo resum
  • Mòdul 3. Altres factors que influeixen en el teu posicionament a Google Maps: les ressenyes i el teu lloc web
    • 3.1 Les ressenyes
    • 3.2 Què pots fer al teu web per influir al teu posicionament a Google Maps
  • Mòdul 4: Anuncia’t a Google Maps i aprèn a interpretar les estadístiques del teu perfil.
    • 4.1 Adwords Express
    • 4.2 Estic ja ben posicionat a Google Maps?
    • Fi de curs
      • Valoració del curs
      • Validació de curs

Professor

Pat Carrasco

Consultora en Màrqueting Digital

Pat Carrasco és experta en màrqueting online estratègic, a més de Facebook Marketing Partner, treballa en l'acceleració de processos de màrqueting mitjançant eines de pagament com Facebook Ads o Google Ads dins de estratègies de creixement i venta, amb més de 10 anys d'experiència en aquest sector. A més és professora de màrqueting digital en la Universitat de Barcelona i la Universitat de Girona entre d'altres.