Com utilitzar Instagram per a negocis
Descobreix Instagram amb un Click

Descripció
Instragram és la xarxa social de moda, milions d'usuaris de totes les edats es connecten cada dia per compartir les seves vivències i estar en contacte amb el seus els influencers, marques i botigues que els hi interessen.
En el moment actual que vivim, és imprescindible conèixer com funciona instagram, i saber quines són les millors estratègies per a treure nous usuaris i retenir els seguidors. D'aquesta manera podrem tenir un canal de comunicació directe amb el nostre client.
Els objectius del curs són:
- Utilitzar i configurar Instagram de forma professional amb un compte d'empresa
- Conèixer quins són els continguts i els seus formats per captar l'atenció dels usuaris
- Saber crear campanyes publicitàries efectives per arribar a nous clients
- Gestionar la relació amb Influencers
- Poder crear campanyes i concursos amb èxit
Programa
- hola!
- Funcionament del curs
- Mòdul 1: Introducció a Instagram
- 1.1. Introducció
- 1.2. Com interactuen els usuaris amb les marques
- 1.3. Què fan les empreses?
- Mòdul 2: Configuració d'Instagram
- 2.1. Comencem- Configuració del compte
- 2.2 Seccions a Instagram
- 2.3 Consells previs per a fer fotografies
- Mòdul 3: Prepara el teu pla
- 3.1 Instagram dins el pla de màrqueting digital
- 3.2 Passos claus abans de definir la nostra estratègia
- Mòdul 4: Arriba a nous clients i clientes
- 4.1 Accions des de l'inici
- 4.2 Com funciona l'algoritme d'Instagram?
- 4.3 Anuncis a Instagram
- 4.4 Com vincular el teu feed d'Instagram a Linktree
- Mòdul 5: Aconsegueix més interaccions a Instagram
- 5.1 Introducció
- 5.2 Tipus d'imatges i vídeos que poden portar a la interacció
- 5.3 Interactuant amb els Influencers a Instagram
- Mòdul 6: Aconseguir que les interaccions es converteixin a client@s
- 6.3 Planificar un concurs a Instagram
- 6.2 Com fer vídeos a IGTV
- 6.3 Planificar un concurs c a Instagram
- Mòdul 7: Fidelització
- 7.1 Planifica un Pla de Comunicació
- 7.2 Com programar publicacions a Instagram
- 7.3 Com mesurar les interaccions: Instagram Analytics
- Fi de curs
-
Valoració del curs
-
Validació de curs
-
Professor
Xavi Rivera és consultor, formador i apassionat del Màrqueting Digital i Omnicanal per a petites, mitjanes i grans empreses del retail. Director de l'agència iMarketing Consulting i cofundador de projectes com Hood Bikes S.L. o Multibikes.com. Actualment inmers en el món de marketing digital i com aquest s'integra en el dia a dia de les empreses amb presència offline per tal de millorar les experiències de compra en tots els canals. Professor a diferents universitats i entitats públiques així com d'altres entitats empresarials.