Com utilitzar Instagram per a negocis

Descobreix Instagram amb un Click

A:

Descripció

Instragram és la xarxa social de moda, milions d'usuaris de totes les edats es connecten cada dia per compartir les seves vivències i estar en contacte amb el seus els influencers, marques i botigues que els hi interessen.

En el moment actual que vivim, és imprescindible conèixer com funciona instagram, i saber quines són les millors estratègies per a treure nous usuaris i retenir els seguidors. D'aquesta manera podrem tenir un canal de comunicació directe amb el nostre client.

Els objectius del curs són:

- Utilitzar i configurar Instagram de forma professional amb un compte d'empresa
- Conèixer quins són els continguts i els seus formats per captar l'atenció dels usuaris
- Saber crear campanyes publicitàries efectives per arribar a nous clients
- Gestionar la relació amb Influencers
- Poder crear campanyes i concursos amb èxit

Programa

  • hola!
    • Funcionament del curs
  • Mòdul 1: Introducció a Instagram
    • 1.1. Introducció
    • 1.2. Com interactuen els usuaris amb les marques
    • 1.3. Què fan les empreses?
  • Mòdul 2: Configuració d'Instagram
    • 2.1. Comencem- Configuració del compte
    • 2.2 Seccions a Instagram
    • 2.3 Consells previs per a fer fotografies
  • Mòdul 3: Prepara el teu pla
    • 3.1 Instagram dins el pla de màrqueting digital
    • 3.2 Passos claus abans de definir la nostra estratègia
  • Mòdul 4: Arriba a nous clients i clientes
    • 4.1 Accions des de l'inici
    • 4.2 Com funciona l'algoritme d'Instagram?
    • 4.3 Anuncis a Instagram
    • 4.4 Com vincular el teu feed d'Instagram a Linktree
  • Mòdul 5: Aconsegueix més interaccions a Instagram
    • 5.1 Introducció
    • 5.2 Tipus d'imatges i vídeos que poden portar a la interacció
    • 5.3 Interactuant amb els Influencers a Instagram
  • Mòdul 6: Aconseguir que les interaccions es converteixin a client@s
    • 6.3 Planificar un concurs a Instagram
    • 6.2 Com fer vídeos a IGTV
    • 6.3 Planificar un concurs c a Instagram
  • Mòdul 7: Fidelització
    • 7.1 Planifica un Pla de Comunicació
    • 7.2 Com programar publicacions a Instagram
    • 7.3 Com mesurar les interaccions: Instagram Analytics
    • Fi de curs
      • Valoració del curs
      • Validació de curs

Professor

Xavier Rivera

Consultor omnicanal

Xavi Rivera és consultor, formador i apassionat del Màrqueting Digital i Omnicanal per a petites, mitjanes i grans empreses del retail. Director de l'agència iMarketing Consulting i cofundador de projectes com Hood Bikes S.L. o Multibikes.com. Actualment inmers en el món de marketing digital i com aquest s'integra en el dia a dia de les empreses amb presència offline per tal de millorar les experiències de compra en tots els canals. Professor a diferents universitats i entitats públiques així com d'altres entitats empresarials.